You are currently viewing اپلیکیشن‌های پرکاربرد ایرانی

اپلیکیشن‌های پرکاربرد ایرانی


شاید در چند سال اخیر استفاده از نرم‌افزارها و تأثیر آن بر زندگی روزمره‌تان، تا این حد سروصدا به پا نکرده بود. حتماً تابه‌حال با دنیای عجیبی از انواع برنامه آشنا شده‌اید، خصوصاً زمانی که گوشی همراه جدید می‌خرید یا بعد از تعمیر آن نیاز به نصب اپلیکیشن دارید.
اتفاقاً نصب اپلیکیشن‌های موردنیاز به شما در انجام کارهای روزمره‌تان کمک می‌کند و به‌راحتی می‌توانید در عرض چند دقیقه امورات خود را به طور کامل انجام دهید. یکی از مزیت‌های اصلی نصب اپلیکیشن‌ها این است که هزینه بر نیست و شما را از شر شلوغی شهر و مراجعه حضوری به مراکز اداری یا سایر مراکز خلاص می‌کند.
در ادامه این مطلب چند مورد از اپلیکیشن‌های پرکاربرد ایرانی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

کاربرد اپلیکیشن

تقریباً برای هر کاری که بخواهیم اپلیکیشن و کلی برنامه مختلف طراحی شده و با چند کلیک ساده کار تمام می‌شود. حال سؤال اینجاست که این اپلیکیشن‌ها صرفاً برای سرگرمی است یا می‌توان از آن برای انجام سایر امورات هم استفاده کرد؟
در جواب این سؤال باید گفت که اپلیکیشن‌ها از تنوع بیشتری برخوردارند و تقریباً برای هر نوع کاری اپلیکیشن طراحی شده است. به‌ویژه این روزها که تعداد و تنوع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی بیشتر شده است.

چند مورد از اپلیکیشن های ایرانی

تنوع زیاد انواع اپلیکیشن‌ها ممکن شما را در انتخاب برنامه موردنظر، سردرگم کند. این امر کاملاً طبیعی است که با این مشکل روبه‌رو شوید. اما شما می‌توانید با یک سرچ ساده در وب‌سایت‌های مختلف از جمله وب سایت گونش سایار سهند به‌راحتی با نصب اپلیکیشن‌های مختلف ایرانی آشنا شوید.

اپلیکیشن کاپ

این اپلیکیشن جز برنامه‌های چندمنظوره به‌حساب می‌آید، به عبارتی با یک تیر چند نشان می‌زنید. اپلیکیشن کاپ خدمات خوبی برای کاربران خود در نظر گرفته که با استفاده از این اپ به‌راحتی می‌توانید نیازهای خود را بر ظرف کنید.
یکی از ویژگی‌های برنامه کاپ این است که برای افرادی که فروشگاه اینترنتی، آموزشگاه، مؤسسه خیریه و… دارند، امکان ایجاد یک درگاه پرداختی قرار داده است تا فقط با ارسال لینک، وجه خود را دریافت کنند.
پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و خدمات خودرو از دیگر خدمات این اپلیکیشن می‌باشد. برای دانلود و نصب اپلیکیشن کاپ می‌توانید از طریق کافه‌بازار و یا گوگل‌پلی اقدام کنید.

اپلیکیشن معلی

این برنامه، یکی از برنامه‌های رسمی می‌باشد که از طرف ستاد فرهنگی اربعین کشور برای کاربران طراحی و معرفی شده است. شما در سفر زیارتی خود به کربلا، به کمک اپلیکیشن معلی مشکل تماس و یا اینترنت نخواهید داشت.
چند مورد از خدمات معلی:
• امکان تماس رایگان زائران با داخل کشور
• امکان ارسال پیامک صلواتی بدون نیاز به اینترنت
• نمایش نقشه مسیر پیاده‌روی اربعین
• امکان پیداکردن نقشه شهرهای عراق

اپلیکیشن بله

بله یکی از برنامه‌های پیام‌رسان بانک ملی است که با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی با افراد دلخواه خود گفتگو کنید و کارهای بانکی خود را انجام دهید.
در این اپ امکان گفتگوی گروهی و فردی وجود دارد و از طریق نصب اپلیکیشن بر روی موبایل همراه، وب و دسکتاپ می‌توانید به‌آسانی از خدمات این پیام‌رسان بهره‌مند شوید.
هم چنین امکان دانلود و نصب اپلیکیشن بله از کافه‌بازار و گوگل‌پلی وجود دارد.

اپلیکیشین برق من تهران

برق من تهران جز برنامه‌ها به‌صرفه برای پرداخت قبوض برق است. با نصب اپلیکیشن برق من تهران می‌توانید بدون مراجعه حضوری کلیه خدمات مربوط پرداخت قبض را انجام دهید.
از جمله ویژگی‌ها و خدمات این برنامه:
• امکان پرداخت قبض بدون اتلاف وقت
• نمایش سوابق پرداخت
• مشاهده خاموشی‌ها
• ثبت درخواست تغییر نام و مکان
• اعلام مشکل روشنایی معابر
• امکان ثبت درخواست آزمایش کنتور

صرفه جویی در زمان با نصب اپلیکیشن


قطعا زمان برای همه باارزش است و عموما سعی می کنیم با مدیریت آن برنامه‌ریزی بهتری را برای رسیدگی به امور داشته باشیم. اگر به دنبال نصب اپلیکیشن های پرکاربرد ایرانی موردنظر خود هستید بهتر است قبل از دانلود، خدمات و کیفیت آن‌ها را در وب‌سایت‌های مختلف بررسی کنید.